HASIZOM OTTHONRÓL

Ha szeretnél szép, tónusos izmokat, de nincs időd elmenni edzőterembe, akkor ezeket a gyakorlatokat Neked találtuk ki.
Csak néhány percet vesz igénybe, hetente háromszor, és mégis csodás, látványos fejlődést lehet vele elérni, esetleg szinten tartani a már elért formát.


A gyakorlatok mellé érdemes az elejém bevezetni egy 30 perces kardio edzést, szintén heti három alkalommal. Kezdőknél egy intenzív séta is megfelelő lehet, vagy 15 perc séta, 15 perc kocogás. Aki kicsit jobb kondícióban van, az a futással és a biciklizéssel is próbálkozhat, hogy égesse a kalóriákat. Ha a kardio edzés megvolt, jöhet a két gyakorlat:

1, Lebegő biciklizés – a feszes has gyakorlata

Ezzel a gyakorlattal remekül fejlesztheted a hasad, és hatékonyabb mint a sima felülés vagy hasprés. 

A lépései:
·         Feküdj a hátadra, hajlítsd be a térded, és emeld fel a lábát, amíg a térded a csípőd fölé kerül és párhuzamos a padlóval.
·         Kulcsold össze a kezed a tarkódon, és húzd magad a hasadhoz, amíg a vállad elemelkedik a padlótól.
·         Fújd ki a levegőt, és hajolj a bal térdedhez, miközben a jobb lábadat nyújtod a levegőben.
·         Térj vissza a kiinduló helyzetbe, hogy a vállad visszaérjen a padlóra.
·         Ismételd meg ezt jobb oldalra is, hajolj a jobb térdedhez, és közben nyújtsd a bal lábad.
·         Ismételd meg 4×20


Forrás: VitalZone.hu


 

 

 

 

 


Forrás: http://www.vitalzone.hu/has-es-fenek-gyakorlat-otthon.html#ixzz4f0kaC8PQ

by absolut